onsdag den 23. april 2014

Interview med moderen om den forandring, der sker med Larsen efter han glemmer melodien.

Interviewer: Hvad var der med Larsen og denne melodi?
Moderen: Han var blevet fortryllet af en melodi, og bestemt sig for at sige sin stilling op for at opsøge melodien.
Interviewer: Hvad syntes du om det?
Moderen: Det var noget være vrøvl. Jeg fik ham heldigvis overtalt til at lade være med at opsøge denne melodi.
Interviewer: Hvordan fik du ham overtalt?
Moderen: Jeg fortalte om den lejlighed jeg havde fundet til dem. Jeg tilbød dem endda 50 kr. om måneden.
Interviewer: Hvilken retning gik Larsen i efter at han havde glemt melodien?
Moderen: Han gik til direktøren for at få sit arbejde tilbage
Interviewer: Forandrede han sig på andre måder?

Moderen: Ja, han ser så ordentlig og velfriseret ud nu. Før gik han rundt i det rædsomme Sheiktøj. Han dog ikke så glad mere, men jeg er sikker på det er det bedste for ham. 

Af Emil, Kasper og Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar